Job 36 van 100


Report this listing

Solliciteren



Medewerker klantendienst / dienst-na-verkoop


Functie

Ben jij gepassioneerd door klantenservice en heb je bovendien een talent voor het bieden van een uitstekende dienst na verkoop?

Dan is deze vacature perfect voor jou!

Als Medewerker “klantendienst” en “dienst na verkoop” speel je een cruciale rol in het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties.

Je takenpakket bestaat uit 2 belangrijke luiken:

Als klantendienst medewerker ben je het telefonische aanspreekpunt voor de klanten en zorg je voor een vlekkeloze administratie van de klantendossiers.

  • je bent verantwoordelijk voor het volledige bestelproces, vanaf het moment dat een klant een bestelling plaatst tot aan de succesvolle levering en facturatie
  • orderverwerking
  • controle orderinput
  • orderbevestigingen naar de klant sturen
  • leveringsbonnen en facturen opmaken

Als service medewerker op de dienst na verkoop ben je dan weer verantwoordelijk voor het bieden van een uitstekende service aan de klanten. Door je professioneel communiceren met de klanten ben je in staat hun problemen op te lossen en kan je hen de juiste informatie/na service bieden. Je zorgt ervoor dat de herstellingen correct en binnen de gestelde termijn worden opgelost.

  • verwerken van bestellingen van onderdelen en toebehoren
  • opstellen offerte voor reparaties en onderdelen
  • gereedmaken van de zending (picking gebeurt door de magazijniers)
  • facturatie herstellingskost

Je werkt samen met 3 andere collega's in dit team.

Jouw profiel

  • je hebt een vlotte kennis van Outlook & Word (basis Excel)
  • talenkennis: Nederlands, Frans (goede werkkennis, je moet echt wel vlot kunnen communiceren)
  • je bent een administratieve duizendpoot en je bent in staat om prioriteiten te stellen
  • je past in een KMO structuur waarbij taken niet altijd afgelijnd zijn en waarbij je je soms flexibel dient op te stellen
  • je moet ook over wat technische kennis beschikken: je komt terecht in de meubelindustrie en daar horen in deze tijden ook wat technische snufjes bij (denk aan: afstandsbedieningen, massagestoelen,...) en dan moet je de klant ook wel met enige kennis kunnen te woord staan
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

  • je maakt kans op een vast contract, na een positieve interim periode
  • je komt terecht in een stabiel bedrijf
  • je loon is te bespreken, rekening houdend met je ervaring
  • een voltijds contract in daguren

Interesse? Solliciteer meteen online. Heb je misschien nog vragen? Bel ons gerust: 03/820 88 80.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht